František Klein

1750 dnů na cestě kolem světa: Zemí medvědů

- "Medvědi nevědí, že tůristi nemaj zbraně, až jednou procitnou, počíhají si někde na ně. Výpravě v Doubravě malý grizzly ukáže se, tůristé zajisté rozutíkají se po lese."

18.5.2015 v 5:01 | Karma článku: 20.16 | Přečteno: 710 | Diskuse

František Klein

1700 dnů na cestě kolem světa: VIXI

- "You don't want to do that (To určitě nechceš)!" Je 2. srpen 2014. Den číslo 1700 mé cesty. Před třemi dny jsem vystál kilometrovou frontu na mexické hranici a vstoupil do země neomezených možností. Od té chvíle se všechno podělává. Vlastně to začalo už dřív. Ještě na Utile. S Ančou, Bětou, Cyrilem a Davidem. A zdaleka to nekončí. Ještě se to zrychluje. - "I have to (Musím)." Jsem mu vděčnej. Upozornil mne na nebezpečí, se kterým jsem nepočítal. Smrt žízní. Zdaleka to ale není to největší nebezpečí, co mne čeká ...

6.4.2015 v 5:01 | Karma článku: 18.17 | Přečteno: 759 | Diskuse
Počet článků 2 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 734

Nepřipravený cestovatel na cestě kolem světa. Všechny články z cesty, stejně jako fotografie a informace o tom, kde jsem, najdete na www.unpreparedtravellers.com/cs.